
Najzanimljiviji hoteli sveta: Hotel iz budućnosti
Hotel iz budućnosti
– Voliš li naučnu fantastiku?
– Oh, da, obožavam da razmišljam o futurističkim idejama i o tome kako će naša budućnost izgledati!
– A šta ćemo kada ta nadolazeća budućnost postane deo naše stvarnosti?
Zamislite hotel bez lljudskog osoblja. Ovde. Na planeti Zemlji.
Osoblje hotela Henn na predstavlja najveću turističku i futurističku atrakciju ove grupe hotela.
Hotel iz budućnosti gde rade roboti
Verujemo da ćete se složiti sa nama da bi bilo mnogo lakše da ovakav tip usluge zamislite u hotelu na Mesecu ili Marsu, onda kada motiv putovanja postane svemirski turizam. Angažovanje robota u tom smislu bilo bi sasvim razumljivo. 😀 Ipak, pitanje koje se, kada je reč o planeti Zemlji, svakako nameće je: da li je angažovanje ovakvog robot-osoblja potrebno i pored nekoliko milijardi ljudi?
Za poslovnu politiku ovog hotela robot-osoblje je neophodno. Pitate se, zašto? U želji da dožive budućnost sada, putnici iz celog sveta, u najvećem broju Kinezi, pohrilili su u ovaj hotel ne bi li videli kako to izgleda.
Hoteli Henn na – Japan
Hotel koji nikada ne prestaje da se razvija
Hoteli Henn na u Japanu, čija krilatica obećava posvećenost evoluciji, uvršten je u Ginisovu knjigu rekorda kao prvi hotel čije osoblje čine roboti. Grupa hotela Henn na u ovom momentu broji 15 hotela i najveći broj objekata nalazi se u Tokiju. Prvi hotel ove vrste otvoren je 2015. godine, kao deo tematskog parka The Huis Ten Bosch (tematski park postoji još od 1992. godine kao prikaz ekološkog grada budućnosti).
Grubo prevedeno sa japanskog, Henn na znači čudan. I verujte nam na reč, sve je u potpunom skladu sa nazivom hotela.
Cena noćenja je, zaista, dostupna. Noćenje sa doručkom u dvokrevetnoj sobi, po osobi, košta oko 61 evro.
Recepcioneri iz budućnosti
Uz malo sreće, na recepciji hotel.a iz budućnosti dočekaće vas humanoidni roboti (čovekoliki roboti). Uz uputstva robot-recepcionera, putnik obavlja takozvano čekiranje – prijavu u hotel. Ovi roboti komuniciraju na japanskom, kineskom, korejskom i engleskom jeziku, a verujemo da ,,učenje“ svakog novog jezika ne bi bio problem.
Hotel bez ključeva
Konačno više nećete imati problema sa ključevima. 🙂 Kako vlasnik hotela, Hideo Sawada, ističe, ni roboti nisu dobri u traženju ključeva (eto jedne sličnosti sa nama)! U svoje sobe gosti ulaze uz pomoć softvera za prepoznavanje lica (Face Recognition).
Kao što smo već napomenuli, Henn na grupa hotela posluje u okviru nekoliko hotela u Tokiju, ali i širom Japana. Tako ćete u jednom od njihovih hotela pronaći i ovu recepciju gde goste dočekuje niko drugi do…
– dinosaurusi. Da. Dobro ste pročitali.
Čudno?
Može i još čudnije! 🙂 U akvarijumu hotela Henn na Hotel Maihama Tokyo Bay imaćete priliku da vidite i robot-ribe koje predstavljaju rekreaciju izumrlih vrsta riba, tzv. fosila.
Dok je u hotelu Henn na Hotel Tokyo Asakusa Tawaramachi razvijen je poseban hologram – lobi.
Sada sledi najzanimljiviji deo priče!
Upoznajte osoblje hotela iz budućnosti
Želite posebne ulaznice za muzej sa zakazanom posetom? Potreban vam je let do drugog grada ili želite da rezervišete mesto u najpopularnijem restoranu u gradu? Vaš konsijerž Henn na hotela rado će to učiniti za Vas! 🙂
Bilo da vam je potrebna informacija u vezi sa hotelom ili turističkim atrakcijama grada, Unibo će odgovoriti na vaše pitanje. Ovi mali simpatični roboti, koji ,,čitaju“ vaše emocije i svojim izrazom lica učestvuju u vašim osećanjima bilo da ste radosni ili tužni. Osim Uniba, gostima su u sobama na raspolaganju i dodatni gedžeti koji će njihov boravak učiniti prijatnijim (smart telefoni čije je korišćenje besplatno).
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
Nama najsimpatičnija od svih (žao nam je ako smo pristrasni) jeste, Chu-ri-Chan! Chu-ri-Chan biće tu da vas informiše o aktuelnim vremenskim uslovima, budiće vas ujutru u dogovoreno vreme i podešavati svetla u sobi kako bi vam bilo što prijatnije. : ) Naravno, Chu-ri-Chan koristi se softverom za prepoznavanje lica i glasovne komande.
Robotička garderoba
Postoji, ipak, jedan posao u hotelu koji roboti još uvek ne mogu da rade. 🙂 Izazivamo vas da pogotite o kojem je poslu reč! 🙂
Želja za dostizanjem budućnosti
Kako Gardijan (The Guardian) prenosi, osim želje za bližom i opipljivom budućnosti, vlasnik hotela, Hideo Sawada, ističe svoju želju da napravi najefikasniji hotel na svetu. Gruba prevaga robotičke nad ljudskom radnom snagom, najbolje prikazuje podatak po kojem 90% radne snage ove grupe hotela čine roboti. Takođe, na pitanja zašto neke stvari ne funkcionišu na već poznati način, Sawada podseća na želju da se inovacija uvede u svaki segment poslovanja.
Japan je svetski lider u razvoju robotičke tehnologije,i predviđa se da će upravo robotika biti stub razvoja ekonomije Japana. Osim toga, ispituju se i mogućnosti angažovanja robota u nezi starijih.
Na kraju, ostaje nam da se pitamo kako li će u onoj pravoj budućnosti hoteli tek izgledati…
🌸 Mali robot peva pesmu o Sakuri, sezoni cvetanja trešnji u Japanu. 🌸
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
Објава коју дели 変なホテル 公式アカウント Henn na hotel (@hennnahotel) дана
Sve fotografije preuzete su sajta: https://www.h-n-h.jp/en/
Ne zaboravite da sezona cvetanja trešnji u Japanu (Sakura) polako počinje!
Ostajte nam zdravo i inspirisano do sledećeg četvrtka! 🙂
Najzanimljiviji hoteli sveta: pogledajte priče o Ledenom hotelu i Hotelu sa žirafama. 🙂